Promovarea online pentru o afacere, un magazin online sau un site de prezentare presupune și promovarea pe rețelele de socializare. Facebook are cei mai mulți utilizatori în România – 5 milioane

Există peste un miliard de oameni care folosesc Facebook. Află de la noi cum să ajungi la publicul potrivit afacerii tale și cum să transformi aceste persoane în clienți. Facebook are cei mai mulți utilizatori în România, ceea ce face ca promovarea pe Facebook să fie la fel de utilizată precum promovarea pe Google.

De ce să-ți promovezi
afacerea pe Facebook?

Conform studiului Mediascope, realizat de IAB Europe, românii ocupă locul doi în Europa, în ceea ce privește interacțiunea cu brandurile promovate prin intermediul rețelelor sociale. Astfel, un procent de 75% din aceștia își exprimă opiniile pe paginile sociale ale companiilor, implicându-se activ prin comentarii, aprecieri, distribuiri și recomandări.

Totusi, ce înseamnă
promovarea pe Facebook ?

Primul pas este ca afacerea ta să aibă o pagină de Facebook. Această pagină o putem personaliza într-un mod profesionist, realizând tab-uri personalizate pentru serviciile și produsele pe care dumneavoastră le oferiți.

 

După ce pagina a fost creată trebuie realizată o strategie de comunicare cu fanii. Putem oferii servicii de consultanță, în funcție de afacerea pe care o aveti, să stabilim ce, când și cum să comunicăm sau ne putem ocupa de administrarea zilnică a contului afacerii dumneavoastră și de comunicarea cu fanii brandului.

 

O a treia componentă pentru o promovare Facebook o reprezintă campaniile de Facebook Ads. Adică anunțurile plătite ce apar utilizatorilor, în funcție de interesele pe care le au.

 

Putem targeta aceste campanii pe țară, județ, sex, vârstă, interese, etc, pentru a putea optimiza campania și pentru a obține rezultate foarte bune. Un alt aspect important este acela că plata se poate face la click sau pentru 1000 de afisari. Adică plătiți strict pentru cei care vă viziteaza site-ul sau pagina de Facebook.