Brand-ul este ca un “nume, termen, semn, simbol sau design, sau o combinație a acestora”, menite să identifice bunurile și serviciile de un vânzător sau grup de vânzatori și de a le diferenția de cele ale altor vânzători.

Pentru a alege un brand trebuie să se înteleaga că nu este vorba de piața țintă și să alegeți față de concurentă, dar este vorba despre obținerea perspectivelor dumneavoastră pentru a vă vedea ca singurul care oferă o soluție la problema lor.
 
DE CE ESTE ATÂT DE IMPORTANT UN BRAND?

Un brand adecvat poate duce la vânzări mai mari de nu doar un produs, ci și de alte produse asociate cu brand-ul. De exemplu, dacă un client iubește biscuiți Pillsbury și are încredere în brand, el sau ea este mult mai probabil de a încerca alte produse oferite de companie, cum ar fi prăjitura cu ciocolata.

Obiectivele pe care un bun Branding le va realiza includ:
– Oferă mesaj clar
– Confirmă credibilitatea dvs.
– Conectează perspectivele dvs. ținta emotională
– Motivează cumpărătorul

Pentru a reusi în branding trebuie să ințelegem nevoile și dorințele clienților dumneavoastră și perspectivele. Puteți face acest lucru prin integrarea unei strategii de brand prin intermediul companiei dumneavoastră la fiecare punct de contact cu publicul.